Type: Boeing 737-200Programma: FS2004 en FSXModel: Erick CantuOperator: Rotterdam AirlinesDownload: Kompleet vliegtuig
Rotterdam Airlines is slechts korte tijd actief geweest. De PH-RAL was het enige toestel. Geleased van Trans European Airways, Brussel vanaf 28 november 1983 tot 28 maart 1984. Het werd gebruikt voor de lijnen Rotterdam-London Gatwick en Rotterdam-Innsbrück. De passagiersaantallen vielen erg tegen en er was onvoldoende financiële draagkracht over om de exploitatie te continueren en Rotterdam Airlines werd geliquideerd.
Type: Dornier 228-212Programma: FS2004 en FSXModel: Premier Aircraft DesignOperator: FlexairDownload: Kompleet vliegtuig
De PH-FXA werd door Flexair geleased voor de dienst Rotterdam Airport- London City Airport. Flexair expoiteerde deze dienst vanaf september 1989 tot juli 1994. Het bedrijf had te weinig financiële draagkracht om uit te breiden. Er waren plannen voor een dienst Amsterdam Schiphol-London City Airport met een groter toestel. De geldschieters lieten het afweten en Flexair ging failliet.
Moormanair kocht de PH-MAG in 1968 van Martinair Holland. Tot mei 1973 werd het toestel gebruikt voor vooral dagelijkse bloemenvluchten naar Parijs en rondvluchten op Schiphol. In mei 1973 werd het toestel verkocht aan Scorpio Films voor opnames voor de film "Dakota". In maart 1974 werd het toestel verkocht aan Trandwinds in Nigeria als 5N-ATA.
Type: Douglas DC 3Programma: FS2004 en FSX Model: default MicrosoftOperator: Moormanair HollandDownload: Alléén repaint
Type: Embraer EMB-110P BandeiranteProgramma: FS2004 en FSXModel: AI model J.E.Narcizo - RanchoJENOperator: Twente Airlines, F'airlines en Freeway Air Download: Kompleet vliegtuig
Twente Airlines heeft vanaf september 1990 tot eind 1992 de lijndienst Twente-Amsterdam Schiphol onderhouden met een gehuurde Embraer EMB-110P. Aanvankelijk waren de passagiersaantallen redelijk maar liepen snel terug, zodat de zes retourvluchten per dag teruggeschroefd werden naar twee. Eind 1992 werd de dienst voorgezet door F'airlines die tevens de route Eelde-Amsterdam Schiphol toevoegde. De bezettingsgraden op de vluchten, vooral vanaf Eelde waren goed. Er waren plannen voor een dienst naar Londen. Min of meer onder druk van de KLM, werden de diensten in october 1998 overgedaan aan KLM Exel die kort daarna met de lijnen stopte. De PH-FVC was een van de drie geleasde Bandeirantes van F'airlines. De PH-FWT was eigendom van Freeways Air BV, Schiphol. Dit bedrijf verzorgde tot 1995 last-minute pakketvluchten uit. Toen een paar opdrachtgevers hun activiteiten stopten of verkochten moest ook Freeway Air zijn activiteiten beëindigen en werd de de PH-FWT verkocht.